Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas posiłki były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji, co należy zrobić do godziny 10:00 w dniu, którego dotyczy reklamacja.
Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z BOK: +48 664 119 927 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@przelomwodzywianiu.pl
W przypadku reklamacji dotyczących niezrealizowanej lub nieprawidłowo zrealizowanej dostawy reklamację należy złożyć do godziny 10:00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana.
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia, za wyjątkiem reklamacji dotyczących dostawy, które rozpatrywane są niezwłocznie. Przełom w odżywianiu poinformuje Klienta na piśmie o wynikach postępowania reklamacyjnego.