Q&A


 

Informacje ogólne

 

01. Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00.

W tym czasie jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 664 119 927 oraz odpowiadamy na Państwa maile.

 

02. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać on-line przez zamawiarkę dostępną na naszej stronie: https://www.przelomwodzywianiu.pl/

Zamówienie może być również złożone mailowo na adres mailowy Biura Obsługi Klienta: biuro@przelomwodzywianiu.pl

Można również zgłosić zamówienie telefoniczne pod numerem: 664 119 927, pon. - pt. w godz. 9:00 - 17:00.

 

03. Czy mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

Oczywiście jest możliwość wystawienia faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić od razu, w momencie składania zamówienia. Faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu płatności za zamówienie. Nazwa usługi na fakturze brzmi „Usługa cateringowa” i nie podlega ona zmianie. Faktura zostanie wysłana do klienta poprzez wiadomość e-mail.

 

04. Dane osobowe: do czego są wykorzystywane?

Podane przez Państwa dane są wyłącznie do naszego wewnętrznego użytku. Podając swoje dane np. numer telefonu, adres mailowy będą Państwo informowaniu m.in. o zbliżającym się końcu abonamentu, będą Państwo otrzymywali informacje na temat akcji promocyjnych oraz nowości.


 

Zamówienie diety

 

01. Złożyłem zamówienie, ale nie dostałem potwierdzenia. Co robić?

Potwierdzenie zamówienia powinno być dostarczone na wskazany adres mailowy kilka minut po jego złożeniu. W przypadku braku jakichkolwiek informacji mailowych prosimy o kontakt  telefoniczny bądź mailowy z Biurem Obsługi Klienta.

 

02. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie można złożyć minimum 3 dni robocze przed planowaną datą rozpoczęcia dostaw.

 

03. Jak prawidłowo złożyć zamówienie?

Składając zamówienie on-line należy podać potrzebne informacje: imię oraz nazwisko osoby, dla której będą dostarczane posiłki, dokładny adres dostawy (kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu/bloku, numer mieszkania, numer klatki, piętro), numer kontaktowy, adres mailowy oraz porę dostawy. Jeśli oczekują Państwo pozostawiania toreb w szczególnych miejscach – prosimy o szczegóły w miejscu do tego przeznaczonym.

Dodatkowo, aby zamówienie mogło być przyjęte do realizacji konieczna jest akceptacja Regulaminu, Polityki Prywatności oraz wyrażenie zgody na przetworzenie danych osobowych.

 

04. Czy mogę zrezygnować z zamówienia i uzyskać zwrot kosztów?

Z zamówienia można zrezygnować w momencie, jeśli nie zostanie ono jeszcze opłacone. Po dokonaniu płatności nie ma możliwości zwrotu wpłaconych środków (szczegóły znajdują się w Regulaminie dostępnym w zakładce „zamówienia”). Opłacenie zamówienia wiąże się z akceptacją Regulaminu.

 

05. Wyjeżdżam na kilka dni i nie mogę korzystać z dostaw. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Możliwe jest zawieszenie dostaw. Zawieszenie dostawy może nastąpić mailowo bądź telefonicznie do godziny 16.30 na co najmniej 2 dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia. W przypadku zawieszenia w późniejszym terminie opłata za dany dzień zostanie naliczona. Zawieszenie skutkuje przesunięciem/przedłużeniem dostaw odpowiednio o liczbę dni zawieszonych.

WAŻNE: zawieszenie musi zostać zgłoszone co najmniej 2 dni robocze przed planowaną zmianą do godziny 16.30. Jeśli zawieszenie zostanie zgłoszone dzień przed planowaną zmianą, jedyne co można w takiej sytuacji zrobić, to przekierować dostawę na inny adres.

 

06. Jak mogę przedłużyć kończące się zamówienie?/ Kiedy muszę zgłosić chęć przedłużenia?

W przypadku chęci kontynuacji dostaw diety, należy przedłużyć zamówienie samodzielnie, klikając w link z maila informującego o kończącej się diecie. Można także złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie, co najmniej 2 dni (48h) robocze przed planowaną datą zakończenia aktualnego zamówienia.

 

07. W jakie dni realizowane są dostawy?

Dostawy na terenie Warszawy i okolic realizowane są 7 dni w tygodniu, codziennie od poniedziałku do niedzieli. Pozostałe miasta otrzymują dostawy od poniedziałku do soboty. Dostawa sobotnia jest podwójna i jest dostawą weekendową.

 

08. Byłam/byłem na konsultacji dietetycznej i został dla mnie ustalony indywidualny plan odżywiania. Czy mogą Państwo przygotować dla mnie posiłki wg tego planu?

Nie zajmujemy się indywidualnym realizowaniem diet i gotowaniem pod wytyczne dietetyka. Działamy jedynie na podstawie oferty dostępnej na naszej stronie internetowej.

 

09. Nie lubię niektórych produktów - czy możemy je wykluczyć z mojej diety?

Możemy przyjąć wykluczenia na maksymalnie 3 surowe produkty i są to wykluczenia płatne.

Nie przyjmujemy wykluczeni, w przypadku alergii/uczuleń na niektóre produkty oraz w przypadku zamówienia postu leczniczego dr Dąbrowskiej. Wynika to z naszej odpowiedzialności i troski o Państwa zdrowie. Nie ma możliwości zgłaszania wykluczeń na dietę SIRT, z uwagi na specyfikę tej diety i występowanie w niej w zależności od etapu tylko jednego, bądź 3 posiłków.

 

10. Wyjeżdżam w piątek rano na cały weekend. Czy jest możliwe otrzymanie wraz z dostawą piątkową toreb na sobotę i niedzielę?

Ustalamy to indywidualnie, w zależności od pory roku i aktualnego menu. Wynika to z chęci zapewnienia świeżości i wysokiej jakości świadczonej przez nas usługi. W przypadku przygotowania dodatkowej torby, obie będą zawierały takie same posiłki. Należy pamiętać, aby posiłki były odpowiednio przechowywane.

Prosimy nie kierować próśb związanych ze zmianami w dostawach na naszego Instagrama oraz Facebooka, gdyż wydłuża to nasz czas reakcji i zmian.

 

 


Konsultacje dietetyczne

 

01. Jestem Państwa klientem. Czy jest możliwość rozmowy z dietetykiem?

Tak, jest taka możliwość. Nasi Klienci korzystający z naszego cateringu dietetycznego, w ramach opłaconego abonamentu mogą skorzystać z bezpłatnej konsultacji z naszym dietetykiem – Moniką. Może się ona odbyć w gabinecie w MD Clinic, mieszczącej się przy ulicy Siennej 83  lub telefonicznie, bądź mailowo.

Na konsultację można się zapisać telefonicznie lub mailowo poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

02. Chciałabym rozpocząć dostawy, ale wcześniej chciałabym skorzystać z porady dietetyka. Czy jest to możliwe?

Jest możliwość skorzystania z konsultacji z naszym dietetykiem w celu ustalenia planu odżywiania. Taka konsultacja jest płatna: jest to koszt 180 zł, płatne przelewem przed konsultacją dietetyczną. W przypadku, gdy po konsultacji rozpoczniemy współpracę i dostawy cateringu, koszt konsultacji (180 zł) zostanie wliczony w pierwszy etap diety.

 

03. Mam pytanie w związku z obecnie dostarczanym cateringiem. Kto może mi pomóc?

W przypadku wątpliwości, pytań lub chęci uzyskania wskazówek do aktualnie stosowanej diety, można się zwrócić z pytaniami do Biura Obsługi Klienta lub do naszego dietetyka (po umówieniu się na konsultację).

 

04. Czy idąc na konsultację muszę wykonać wcześniej badania?

Nie ma takiego obowiązku. Jeśli posiada Pan/Pani wyniki niedawno zrobionych badań, można je oczywiście zabrać ze sobą, co pomoże dietetykowi jeszcze lepiej dobrać program żywienia.


Płatności

 

01. Link do płatności nie działa, co mam zrobić? / Mój bank nie obsługuje systemu PayU. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji należy od razu zgłosić problem do Biura Obsługi Klienta. Zostanie wtedy wysłany numer konta, na który należy dokonać płatności za zamówienie. Prosimy nie dokonywać zwykłych przelewów na inne numery konta, ponieważ wpłata nie zostanie do nas dostarczona. W przypadku, gdy dany bank nie obsługuje szybkich płatności poprzez system PayU, należy również zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru konta.

 

02. Czy mogę zapłacić gotówką za zamówienie?

W szczególnych przypadkach płatność może odbyć się gotówkowo w pierwszym dniu dostawy u kierowcy, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego z Biurem Obsługi Klienta.

 

03. Kiedy muszę dokonać płatności?

Płatności należy dokonać w dniu otrzymania potwierdzenia zamówienie. W przypadku braku płatności, najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną datą pierwszej dostawy zamówiona usługa zostanie automatycznie anulowana. W takim przypadku chcąc wykupić dietę, należy od początku złożyć zamówienie.


Dostawy

 

01. W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dla Warszawy dostawy realizowane są 2 trybach:

- nocnym między 2:00 a 8:00 rano: w przypadku wyboru tej pory dostawy należy podać godzinę graniczną godzinę, do której najpóźniej musi zostać dostarczona torba.

- wieczornym między 20:00 a 23:00: jest to dostawa toreb na dzień następny.

Otrzymaną torbę należy włożyć do lodówki tak, aby posiłki zachowały swoją świeżość na dzień następny.

Należy pamiętać, że część warzyw nie jest poddawana obróbce termicznej i narażona jest na szybsze zepsucie - stąd tak ważne jest przechowywanie jedzenia w odpowiedniej temperaturze.

 

02. Dodatkowe informacje dla kuriera.

Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie dokładnych wskazówek dla kierowcy w tym, jeśli oczywiście, jeśli jest taka możliwość, kodu do wejścia np. do bloku. W sytuacji, kiedy kierowca będzie pod danym adresem wcześniej, będzie mógł zostawić torbę w wyznaczonym przez Klienta miejscu bez konieczności budzenia wcześnie rano.

 

03. Jakie są koszty dostaw?

Koszty dostaw uzależnione są od miejsca dostawy i można je sprawdzić w zakładce dostawy.

 

04. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, jest możliwość zmiany adresu dostawy. Można to zrobić co najmniej 24 godziny robocze przed dostawą, zmieniając w swoim panelu klienta, bądź zgłaszając zmianę mailowo lub telefonicznie do Biura Obsługi Klienta.

W nagłych sytuacjach, czyli po godzinie 17:00 w dni robocze lub w weekend, prosimy o kontakt z Kierownikiem Działu Dostaw pod numerem telefonu 532 298 414 podając swoje imię i nazwisko orz informację o przekierowaniu dostawy. Jeśli przekierowanie nastąpi na adres inny niż warszawski, nastąpi naliczenie dopłaty za dostawę, którą należy uiścić jak najszybciej.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel