Jabłka

2015-03-30
  • Są niskokaloryczne, dlatego są wskazane dla osób odchudzających się. 100 g owoców dostarcza jedynie 30-50 kcal.
  • Zawierają pektyny, czyli błonnik pokarmowy, który poprawia perystaltykę jelit i przeciwdziała zaparciom. A co najważniejsze pomagają obniżyć poziom złego cholesterolu we krwi. 
  • Jabłka są także bogatym źródłem przeciwutleniaczy, witamin (witaminca A, C, E oraz z grupy B) i składników mineralnych (potas, krzem, żelazo, cynk), dzięki czemu ich spożywanie korzystnie wpływa na wygląd, skóry, włosów i paznokci, oczyszczają organizm z toksyn oraz zapobiegają starzeniu się skóry.

 Pamiętajmy, że najlepiej owoce jeść ze skórką, ponieważ to ona zawiera najwięcej wartościowych składników. Oprócz surowych jabłek, możemy przygotować je na wiele sposobów np. pieczone jabłka z cynamonem, musy, soki, kompoty, przeciery, ocet jabłkowy czy chipsy.
 
Jeśli Twój układ pokarmowy jest „wrażliwy” na surowe owoce, to proponujemy jeść jabłka w postaci musów lub pieczone.  Korzystajmy z dobroci jakie dają nam polskie sady ;) jabłka są dostępne praktycznie cały rok, a ich cena jest niska. 
 
A w naszym cateringu dietetycznym znajdziecie tylko polskie jabłka :)

15% rabatu z kodem: LUTY

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel